Anadan görme olarak demografik bilgilere için kuruluşlmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak dâhilin Google Analitik platformunun şehir analizleri dâhilin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izlem kimliğini sitenize izafe etmek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, öğreti, hasılat ve nispet alanları kabilinden bileğhizmetkenleri tespit edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların hizmetletmeniz dâhilin farklı bileğerlere malik olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kibar olan müşterilerden tevessül etmek suretiyle, bir sıralamada düşmek, çabaların en çok üstünlük esenlayacağı kesime yöneltilmesine olanak esenlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde peylemek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En mualla etkinliği, munis maliyette yapma zorunluluğu bir şirket dâhilin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir teriminin alıcı merkezli son yıllarda yaneşeliığı mübadele düpedüz akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu allıkırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde vaziyet yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin anlayışsız plana atılmasına temel hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya kafaladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde bileğhizmetti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle müşterek imdi “ne istersem onu allıkırım” dönemi kafaladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç temel bekçi oylumlu gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz biçimde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Marifet ve komünikasyon teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zahmetsiz erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik kuruluşlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına düzen iş vetirelerini bileğhizmettirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olanaklı oldu.