İçeriğe geç

Tilki SEO

SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing), sayısal pazarlama dünyasında sık sık kullanılan dü mefhum. Fakat bu dü mefhum konuya hakim olmayanlar açısından birbirine karıştırılabiliyor.

Özellikle online hileışveriş firmaları ve internetten satış karşılayıcı e-kâr siteleri ciğerin ciddi olan bu dü mefhum, yeni kitlelere yetişebilmek ve pazarda öne çıkabilmek yerine önemlidir. Her dü mefhum da web sitelerinin arama motorlarındaki görünürlüğünü artırmaya yardımcı evet, ancak aralarında çeşitli farklar bulunur.

Bu nedenle bu makalemızda gün gün birbirine karıştırılabilen SEO ve SEM arasındaki farkları anlatacağız. Öncelikle SEM kavramını berenarı daha açgelgel ve beraber inceleyelim.

SEM: Taharri Motoru Pazarlaması

SEM (Search Engine Marketing) ya da Türkçe olarak Taharri Motoru Pazarlaması, markaların arama motorları üzerinde daha görünür ve daha ulaşılabilir olması ciğerin yapılan çhileışmalara denir.

Taharri motoru reklamcılığı olarak da teşhismlanan SEM, arama motorlarında ücretli reklam gelgelı gerçekleştirilerek web sitelerinde yoğunluk arkaışı teamüllemlerinin kâffesine denir. En pop ve sık kullanılan SEM aracı ise Google Ads’dir.

Marka bilinirliğini ve bellik kıymetini artırmaya müteveccih bir çhileışma olan SEM, müşteri kitlesini yetiştirmek açısından da oldukça önemlidir. Antrparantez SEM çhileışmaları ile trafiğinizi anlık ilave şansı yakalayabilirsiniz.

Taharri Motoru Optimizasyonu olarak da bilindik SEO çhileışmaları ise SEM’in tersine ücretsiz çhileışmalardır. SEM sınırlı bir bütçe ciğerin maruz reklamları kapsarken SEO çhileışmaları sınırlı anahtar kelimelerde lakırtııcı bir yükseliş elde geçirmek ciğerin yapılan çhileışmalardır. Elkızı, bu önlaştırmayı berenarı daha açgelgel.

SEM ile SEO Arasındaki Farklar

Öncelikli olarak SEO ve SEM çhileışmaları arasındaki başkalık; mafevkda da belirttiğimiz üzere SEM’in belli bir ücret önlığında, SEO’nun ise ciğererik üretim maliyetleri hariç ücretsiz şekilde yapılabilmesidir. Kısaca SEO ciğerin en özellikle içeriği üretirken harcanan maliyet dışında başarım göstermesi ciğerin yeni bir ödeme yapılmaz.

Bunun dışında bir önemli başkalık da hızdır. SEM çhileışmalarında sonucu daha hızlı şekilde elde edersiniz ve trafiğinizi kısaca süre içerisinde artırabilirsiniz. Bunun tersine SEO çhileışmaları ise uzun soluklu çhileışmalardır. SEO çhileışmaları yaparken uzun vadeli şekilde düşünmeli ve sitenizdeki iyileştirmeleri adım adım yapmalkaloriız.

Bu dü sayısal pazarlama mefhumı arasındaki bir başka önemli başkalık da doğallıktır. SEM çhileışmaları ücretli reklam çhileışmaları başüstüneğu ciğerin doğallığa odaklanmaz, hızlı sonuç almaya odaklanır. Fakat SEO çhileışmalarında bu manzara farklıdır. SEO çhileışmaları daha saf icraatı kapsar ve sitenize daha organik bir yoğunluk akışı esenlar.

Bu dü mefhum, ciğererik bakımından da çeşitleme gösterir. SEO çhileışmalarındaki ciğererikler kullanıcı deneyimini artırmaya ve kullanıcıların Google sorgularını vermeye yöneliktir. Kısaca daha çok kullanıcı faydasına odaklıdır. SEM çhileışmalarında ise erek daha ticari başüstüneğu ciğerin ciğererikler SEO çhileışmalarındaki üzere olmayabilir.

Fakat bu ummak değildir ki SEM ciğererikleri kalitesizdir. Yalnızca dü mefhum arasındaki ciğererik konseptleri ve odaklar farklıdır. Antrparantez belirtmekte yarar var: Bu dü kavramdan biri diğerinden daha hayırlı ya da daha üstün değildir. Markaların pazarlama stratejilerine ve gereksinimlerine bakılırsa ikisinden de faydalanılabilir.
Ovamızın burada sonuna geliyoruz, ancak okumaya devam geçirmek istiyorsanız Pandemi Sürecinde Değişen Yoğaltıcı Davranışları: Sayısal Inkılapün Yükselişi makalemıza geçebilirsiniz.

https://tilkiseo.com/

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Seo Fiyatları https://kucukcekmecemarangoz.name.tr/ https://boluwebtasarimseo.name.tr/ https://3doyun.name.tr/ https://yagliboya.name.tr/ https://sekertuketimi.name.tr/ Heets Sigara Fiyat
Puro Satın Al
Puff Bar
takipçi satın al